صادرات شمش فولاد خوزستان به ۲۸ نقطه جهان :: کافه معدن

کافه معدن

خبرگزاری حوزه معدن

صادرات شمش فولاد خوزستان به ۲۸ نقطه جهان

  • ۳۴

رضا طاهری رئیس هیات‌مدیره فولاد، صادرات شمش خوزستان به ۲۸ نقطه جهان را نطقه عطف دانست و در ادامه گفت: تا به امروز محصولات فولادی به 28 کشور جهان و با گستره‌ ۵ قاره صادر می‌شود. کشورهای حاشیه خلیج‌ فارس، آسیای میانه و شرق اروپا و آمریکا مرکزی مقصد محصولات این شرکت هستند. برنامه صادراتی که از سال گذشته در نظر گرفته شده گسترش بازارهای صادراتی و شناسایی مشتریان جدید است.  طاهری در پایان از راه‌اندازی کارخانه زمزم سه و نقش جدید مجموعه فولاد خوزستان در بازیگردانی آهن اسفنجی کشور خبر داد و افزود: توسعه و نوسازی تجهیزات راهبردی است که همواره در فولاد خوزستان مورد توجه قرار دارد. آهن اسفنجی یکی از محصولات راهبردی زنجیره فولاد است. کارخانه مگامدول آهن اسفنجی با فناوری ایرانی و تکیه بر توان داخلی سال گذشته به بهره‌برداری رسید. محصول این کارخانه با خلوص ۹۳ درصد در کیفیت جهانی تولید می‌شود. حجم تولید کارخانه زمزم سه به مقداری است که علاوه بر تامین نیاز شرکت فولاد خوزستان و دیگر شرکت‌های داخلی قابلیت صادرات را دارد. با تولید کارخانه زمزم سه ایران و فولاد خوزستان در میان بازیگران تاثیرگذار بازار آهن اسفنجی جای می‌گیرد و به نوعی در میان  تعیین‌کنندگان قیمت و نیاز بازار جای می‌گیرد.

http://cafemaadan.ir/1403/04/28/MC0272

 


تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

مطالب پیشنهادی

تماس با پایگاه

  • پست الکترونیک: minecafe.ir@yahoo.com
  • تلفن دفتر مرکزی: 02177324436
  • فکس دبیرخانه خبرگزاری: 02177784176
  • تلفن همراه مدیر مسئول: 09121341857
  • تلفن همراه روابط عمومی: 09201341857
  • شعبه شرق: تهران‌پارس، فلکه دوم، بلوار جشنواره، خیابان اسفندانی، کوچه کارون، پلاک 3، طبقه دوم، کدپستی 1654896511
  • شعبه شمال: حکیمیه، فاز سه، بلوار گل‌ها، خیابان دانش، کوچه دانش سه، پلاک 28، طبقه سوم، کدپستی 1659718574

همکاری با ما

چنانچه مایل به همکاری با ما هستید می توانید اخبار و مقالات خود را از طریق راه های ارتباطی به دست ما برسانید تا بعد از تایید سردبیر سایت منتشر نماییم.